Hemma

Hej! Skulle gjort ett inlägg igår på tåget hem men internet fungerade inte så bra...
I alla fall, igår kväll kom jag hem vid halv 9. Jag var bara hemma en kvart innan jag stack iväg till Majas vid Apelviken med Amanda och Ronja. Kapten röd spelade ju där och eftersom jag är ett ganska stort fan haha av honom så hängde vi där och lyssnade på hans låtar. Det var mycket trevligt!
 
Stockholms resan var väldigt rolig trots att den var så kort. Vi såg Alsång på skansen som var väldigt roligt och gick också i några affärer! Jag tänkte lägga upp lite bilder på vad jag har köpt senare idag, håller på och tar bilderna nu! ;) Men ha det så bra så länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0