Lördag 30 juni

Här om dagen fick jag mitt armband från Avanna.se. Det var hur snyggt som helst! Och jag tyckte levernasen gick fort den med. Jag beställde i söndags och fick hem paketet på tisdagen. Men dock var armbandet för stort (vilket jag borde kunnat räkna ut..) men jag vägrar att skicka tillbaka ett så fint armband på grund av att det var lite stort. Därför hade jag tänkt att ta loss några pärlor/döskallar. Vi får se hur det går, det är ju lite pilligt men, men. 
I det paketet fick jag med armbandet, en liten smyckespåse (där armbandet låg i) fakturan och ett sött litet vykort!
 
Annars då? Jo igår var jag på kalas hela dan om man säger så. Först var det min kusin som fyllde 20 år. Sen på kvällen var det en stor fest eller jag kanske ska kalla det afterwork, där var det ungefär hundra pers, ja HUNDRA pers! Helt sjukt! Men där stannade jag inte så länge utan stack hem i regnet och myste ner i sängen framför några avsnitt av Desperate Housewives. Men mellen kalasen hann jag med en snabbis på stan med Amanda. Vi kollade några affärer och sen gick jag och lånade en bok på Komendianten. 
Idag blir det inte mycket bättre med allt kalasande (haha) för i eftermiddag ska vi hem till min moster m.familj. Hon fyller år idag och då ska det has kalas! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0