Söndag

Hej!
 
Idag är det söndag men utan något dåligt humör. Många gillar inte söndagar bara för att det är sista dagen på helgen och att dagen efter så ska man antingen jobba eller gå till skolan. Men idag så finns inte de där tankarna för imorgon är jag liiika ledig som jag är idag! Sommarlove!
 

Idag har jag vart i Nackhe hela dagen. Min bror har hållt i ett lopp (Nackhällerundan) och då har jag hjälpt till i både caféet och tagit kort på löparna. Jag skulle egentligen vart med men jag har fortfarande inte återställts från min förkylning. Men annars brukar jag var med och springa lopp och tycker det är väldigt kul! Om det är något jag vill satsa på inom sport så är det löpning. (förvånade faces, I know) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0